آخرین اخبار سیاست خارجی

استفان والت ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

روزی که ایران به بمب اتم دست یابد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ یعنی به مدت ۴۵ سال است که با ایالات متحده و بسیاری از همسایگان خود دچار اختلاف و تنش است. ایالات متحده در جریان…

سیاستمدار آمریکایی خواهان بررسی ممنوعیت سفر آمریکایی‌ها به ایران در کنگره شد



رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
مایک ترنر نماینده جمهوری خواه مجلس نمایندگان آمریکا گفت که کنگره این کشور باید ممنوعیت سفر آمریکایی ها به ایران را بررسی کند.

به گزارش ایرنا، ترنر که رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان است، در گفتگو با شبکه سی‌بی‌اس آمریکا گفت که از توافق دیپلماتیک گسترده‌تر و مذاکرات میان آمریکا و ایران که در نهایت پیشرفت در هسته‌ای ایران را متوقف کند، حمایت می کند.

 

ترنر افزود: «اما شرایط توافق کاملاً مهم است، زیرا در توافق پیشین رژیم بازرسی کافی نداشتیم، شرایط مهمی وجود داشت که منقضی شدند.»

 

ترنر با اشاره به اینکه قانونگذاران خواهان یک توافق محرمانه با ایران نیستند، افزود: «به نظر می رسد در توافق اخیر (آزادی زندانیان و آزادسازی پول های ایران) دولت آمریکا به توافقی غیررسمی توجه کرده که به نظارت کنگره نیازی ندارد و ما همه شرایط این توافق را نمی‌دانیم.»

 

زمانی که مجری برنامه سی بی اس پرسید که آیا کنگره باید ممنوعیت سفر به ایران را اجرا کند، ترنر پاسخ داد که ممنوعیت سفر باید در دست بررسی باشد.

 

وی ادامه داد: «من فکر می‌کنم این ممنوعیت حتماً باید در نظر گرفته شود. پیام اعضای خانواده یکی از افرادی که بازداشت شده است مهم است، مردم نباید به ایران بروند.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------