آخرین اخبار سیاست خارجی

تحریم ایران،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی

فایننشال تایمز: چگونه تحریم‌ها بر ایمنی هلیکوپتر‌های کهنه ایران اثر می‌گذارد؟

جان پل راتبون، سیلویا پفیفر و فیلیپ جورجیادیس در یادداشتی در روزنامه فایننشال تایمز نوشتند:در حالی که بالگردی با عمری چند دهه‌ای که هزاران ساعت پرواز را پشت سر گذاشته…

واکنش ترامپ به توافق ایران و آمریکا برای تبادل زندانیان و آزادسازی منابع مالی: بایدن ابله است



ترامپ،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا با انتقاد از توافق تهران و واشنگتن درخصوص آزادی زندانیان، بایدن را بسیار "ابله" خواند.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری نیوزمکس، رئیس‌جمهور سابق آمریکا روز دوشنبه در رسانه اجتماعی خود موسوم به سوشیال تروث نوشت: بایدن یک احمق تمام و کمال است که برای آزادی پنج شهروند آمریکایی ۶ میلیارد دلار پرداخت کرد در حالی که ایران برای آزادی پنج شهروند خود هیچ پولی پرداخت نکرد.

 

وی با تمجید از عملکرد خودش در مقام رئیس جمهور آمریکا، ادامه داد: آمریکا ۳ سال پیش بسیار مورد احترام بود، در حالی که در حال حاضر به مضحکه و مایه خنده جهانیان تبدیل شده است.

 

ترامپ در پست دیگری که در همین شبکه اجتماعی منتشر کرد، نوشت: من ۵۸ گروگان را از کشورهای مختلف از جمله کره شمالی به خانه آوردم و هیچ‌وقت در این راه پولی پرداخت نکردم.

 

وی تاکید کرد: همه آن کشورها فهمیدند که باید بگذارند شهروندان ما به خانه بیایند! و در پایان، اوضاع به گونه‌ای شد که آنها حتی گفت وگو با درخواست پول را شروع نکردند زیرا می‌دانستند که به آن نخواهند رسید.

 

ترامپ گفت: بعد از آن که برای تبادل زندانیان یک بار پول پرداخت کردید، پس در آینده همیشه باید پول پرداخت کنید و گروگان‌های بسیار دیگری نیز گرفته خواهند شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------