آخرین اخبار سیاست خارجی

,اخباربین الملل ,خبرهای بین الملل

رهبر کره شمالی: رئیس جمهور ایران یک دولتمرد برجسته بود

کیم جونگ اون در پیام تسلیت، شهادت رئیس جمهور را یک «ضایعه بزرگ» برای ایران خوانده و ابراز امیدواری کرده خانواده‌های داغدار هر چه زودتر التیام یابند. خبرگزاری رسمی کره…

واکنش وزارت خارجه به ادعا‌های مندرج در بیانیه مشترک روسیه و کشور‌های عربی در رابطه با جزایر سه گانه ایرانی



ناصر کنعانی،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه در نشست خبری گفت: ادعاهای مندرج در بیانیه مشترک روسیه و کشورهای عربی در رابطه با جزایر سه گانه ایرانی به منزله اقدام علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران است و مفاد آن از نظر ایران مردود و غیرقابل قبول است.

به گزارش انتخاب، ناصر کنعانی در پاسخ به سؤالی درباره بیانیه نشست مراکش و واکنش ایران تصریح کرد: ادعاهای مندرج در بیانیه مشترک روسیه و کشورهای عربی در مراکش درباره جزایر سه گانه ایرانی به منزله اقدام علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تلقی می‌شود و مفاد آن از نظر ایران از اساس مردود و غیرقابل قبول است. طرح نکات مندرج در بیانیه درباره جزایر ایرانی به منزله نقض اصول پذیرفته شده در حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد است.

 

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه  در نشست خبری گفت: ادعاهای مندرج در بیانیه مشترک روسیه و کشورهای عربی در رابطه با جزایر سه گانه ایرانی به منزله اقدام علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران است  و مفاد آن از نظر ایران مردود و غیرقابل قبول است.

 

 او در پاسخ به سؤالی درباره بیانیه نشست مراکش و واکنش ایران تصریح کرد: ادعاهای مندرج در بیانیه مشترک روسیه و کشورهای عربی در مراکش درباره جزایر سه گانه ایرانی به منزله اقدام علیه حاکمیت و تمامیت ارضی ایران تلقی می‌شود و مفاد آن از نظر ایران از اساس مردود و غیرقابل قبول است. طرح نکات مندرج در بیانیه درباره جزایر ایرانی به منزله نقض اصول پذیرفته شده در حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------