آخرین اخبار سیاست خارجی

استفان والت ,اخبارسیاسی ,خبرهای سیاسی

روزی که ایران به بمب اتم دست یابد چه اتفاقی رخ خواهد داد؟

جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۹۷۹ یعنی به مدت ۴۵ سال است که با ایالات متحده و بسیاری از همسایگان خود دچار اختلاف و تنش است. ایالات متحده در جریان…

سخنگوی وزارت خارجه: کانال‌های دیپلماتیک همچنان بین ایران و آمریکا با واسطه فعال است



سخنگوی وزارت خارجه،اخبار سیاست خارجی،خبرهای سیاست خارجی
سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران ناصر کنعانی امروز (دوشنبه) ۱۴ اسفند ماه ۱۴۰۲ در نشست هفتگی با خبرنگاران به تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی پرداخت.

به گزارش مهر، سخنگوی وزارت خارجه درباره برجام اظهار داشت: در خصوص برجام هم آمد و رفت دولت‌ها در آمریکا تغییری در تعهد دولت این کشور نسبت به برجام ایجاد نخواهد کرد. دولت آمریکا یکجانبه از برجام خارج شد و مسؤولیت‌های خروج یکجانبه و غیرقانونی متوجه این دولت است.

 

کنعانی بیان کرد: هدف اصلی ما لغو تحریم‌های ظالمانه و یکجانبه علیه ملت ایران و برخورداری دولت و ملت ایران از حقوق تعریف شده در چارچوب برجام است. کانال‌های دیپلماتیک همچنان بین طرف‌های مذاکره بین ایران و آمریکا با واسطه فعال است. چارچوب‌های دیپلماتیک به قوت خود باقی است و در این خصوص تغییری ایجاد نشده است.

 

وی تصریح کرد: ما پایبند به میر مذاکره بودیم و هستیم و در صورت حسن نیت طرف مقابل معتقدیم امکان جمع بندی مذاکرات و بازگشت مسؤولانه و متعهدانه همه طرف‌ها به برجام همچون گذشته وجود دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------