موتورسواری نوجوان ۱۳ ساله مرگ کودک ۶ ساله را رقم زد



رئيس پليس راهور فرماندهي انتظامي استان اصفهان از فوت کودک ۶ ساله بر اثر تصادف موتورسیکلت با خودرو در شهرستان برخوار خبر داد.

علي اصغر زارع، رئيس پليس راهور اصفهان در گفت‌وگو با فارس در اصفهان اظهار داشت: روز گذشته در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر یک فقره تصادف منجر به فوت در بلوار نبي اکرم شهرستان برخوار، بلافاصله ماموران اين پليس به همراه نيروهاي امدادي در محل حاضر شدند.

 

وي افزود: پس از بررسي دقيق صحنه مشخص شد راکب ۱۳ ساله موتورسيکلت که فاقد گواهینامه و مهارت کافی در رانندگی بوده بر اثر بی احتیاطی و عدم توجه به جلو با یک دستگاه سواری پیکان برخورد کرده که در این سانحه ترک‌نشین موتور که کودکی ۶ ساله بود به علت شدت جراحات وارده در صحنه تصادف فوت و راکب نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

 

زارع خاطر نشان کرد: لازمه رانندگی و استفاده از هر نوع وسیله نقلیه موتوری، داشتن گواهینامه مربوط و مهارت کافی در رانندگی با آن وسیله نقلیه بوده لذا از خانواده‌ها می‌خواهیم از در اختیار قرار دادن موتورسیکلت و خودرو به فرزندانشان قبل از رسیدن آنها به سن قانونی و دریافت گواهینامه رانندگی اکیدا خوداری کرده و نظارت و احساس مسؤولیت بیشتری نسبت به فرزاندانشان داشته باشند.

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------