مرگ شکارچی پسربچه‌ها در زندان



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
جنایتکار بریتانیایی که به شکارچی پسربچه‌ها معروف بود، پس از تحمل 23سال زندان در 87سالگی به کام مرگ رفت. 

به گزارش همشهری به نقل از میرر، در دهه1960 پلیس شهر میدلندز انگلستان با چندین گزارش روبه‌رو شد که از آزار جنسی پسربچه‌ها توسط یک مرد حکایت داشت. همه قربانیان مشخصات مشترکی از متهم داده بودند، اما تحقیقات پلیس برای شناسایی این مرد به جایی نرسید.

 

حتی چند پسربچه به طرز عجیبی ناپدید شدند که هرگز اجسادشان پیدا نشد. دیوید اسپنسر 13ساله و پاتریک وارن 11ساله ازجمله پسربچه‌های گمشده‌ای بودند که هرگز پرونده آنها به نتیجه نرسید و رازش بر ملا نشد. پلیس به‌دنبال حل این معمای عجیب بود تا اینکه در سال 1968 پسربچه‌ای 14ساله به نام رُوی توتیل ناپدید شد. خانواده این پسربچه به پلیس گفتند که رُوی پول‌های خود را برای خرید دوچرخه جمع کرده بود و روزی که ناپدید شد قرار بود برای خرید دوچرخه به بازار بروند، اما او در راه بازگشت از مدرسه ناپدید شد. با این اطلاعات، پلیس تحقیقات خود را برای پیدا کردن پسر نوجوان آغاز کرد تا اینکه بعد از 3روز جسد او در منطقه‌ای جنگلی در میکلهام پیدا شد.

 

بررسی‌های پزشکی قانونی نشان می‌داد که نوجوان 14ساله پس از اینکه از سوی قاتل ربوده شده مورد آزار و اذیت قرار گرفته و در نهایت به قتل رسیده است.

 

کارآگاهان جنایی برای حل این پرونده مخوف به بررسی‌های خود ادامه دادند و تنها سرنخ آنها دی‌ان‌ای قاتل بود که در محل جنایت باقی مانده بود. اما در این پرونده نیز، مانند دیگر پرونده‌های گم شدن پسربچه‌ها، به نتیجه نرسیدند و پرونده راکد ماند.

 

30سال بعد از قتل پسربچه 14ساله عامل این جنایت به‌طور اتفاقی شناسایی شد. آن روز مأموران پلیس خودرویی را به‌دلیل سرعت غیرمجاز متوقف کردند. راننده خودرو مردی به نام برایان فیلد بود. مأموران حدس زدند که وی معتاد است و به همین دلیل از او تست اعتیاد گرفتند و همزمان دی‌ان‌ای وی را در سامانه کامپیوتری پلیس ثبت کردند و متوجه راز مخوفی شدند.

 

در بررسی‌های کارآگاهان مشخص شد که دی ان‌ای این مرد با پرونده قتل پسربچه‌ای که 30سال پیش به طرز وحشیانه‌ای به قتل رسیده بود همخوانی دارد. بنابراین تحقیقاتی برای حل معمای 30ساله آغاز شد و در نهایت، برایان به قتل پسربچه اعتراف کرد و گفت که مقتول را، زمانی که از مدرسه به خانه می‌رفت، به بهانه‌ای اغفال کرده و به منطقه جنگلی برده بود. سپس نقشه شوم خود را اجرا کرده و برای اینکه لو نرود او را به قتل رسانده بود. بعد از جنایت نیز به خانه نزد همسر و کودک تازه متولدشده‌اش رفته و در همه این مدت توانسته از دست پلیس مخفی بماند. بدین‌ترتیب، برایان در سال2001 به جرم تجاوز و قتل پسربچه 14ساله به حبس ابد محکوم شد. در این سال‌ها پلیس معتقد بود که او با پرونده‌ کودکان گمشده ارتباط دارد و افراد دیگری را نیز با همین شگرد به قتل رسانده است، اما هیچ‌وقت مدرکی علیه او پیدا نشد. او 23سال را در زندان سپری کرد تا اینکه در روز دوشنبه دادگستری انگلستان اعلام کرد برایان فیلد در 87سالگی در زندان یورکشایر به کام مرگ رفت و به این ترتیب، اسرار دیگر جنایاتی را که مرتکب شده بود با خود به گور برد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------