با رعایت چه نکاتی استایلمان گران‌تر به نظر برسد؟



چگونه استایل لاکچری داشته باشیم

 

داشتن استایل لاکچری و شیک تنها نیاز به خرید لباس‌های گران ندارد. بلکه باید استایلی خاص و مشخص برای خود داشته باشید، اندام خود را به خوبی بشناسید و بدانید که کدام لباس‌ها برای شما مناسب‌تر هستند؛ و همچنین نکاتی را برای داشتن یک استایل شیک و مناسب بلد باشید. در این مقاله به این سوال که با رعایت چه نکاتی استایل لاکچری داشته باشیم تا استایل‌مان گران‌تر به نظر برسد؟ پاسخ خواهیم داد.

 

چگونه استایل لاکچری داشته باشیم

این‌که هر روز استایل زیبا و شیک داشته باشید، مهارتی است که هرکسی قادر به انجامش نیست. برای خوش پوشی نکاتی وجود دارد که با توجه به آن‌ها استایل‌تان گران‌تر به نظر می‌رسد؟

 

کمد لباس‌تان را طبقه بندی و مرتب کنید

وقتی که صحبت از شیک پوشیدن می‌شود دسته بندی و مرتب بودن کمد لباس‌تان ضروری است. گذشته از این، اگر نتوانید کمدتان را دسته بندی کنید چگونه می‌‌توانید یک استایل خوب داشته باشید؟ شروع کنید به بررسی کمد لباس‌تان و هر موردی از لباس‌ها یا اکسسوری‌ها را که دوست ندارید یا نمی‌پوشید از کمد خود حذف نمایید. سپس باقی چیزهایی که مانده است را دسته بندی و مرتب کنید. یک طبقه را به کفش‌هایتان اختصاص دهید تا همه در دسترس و در دیدتان باشد. بعد از انجام این کار، کمدتان به شما احساس بهتری خواهد داد؛ و شما لحظاتی که فکر می‌کردید هیچ چیزی برای پوشیدن ندارید را دیگر نخواهید داشت.

 

استایل شخصی خودتان را داشته باشید

بعد از شناخت فرم اندام و ویژگی‌های ظاهری خود، لباس‌هایی را انتخاب کنید که در آن بدرخشید و نکات مثبت اندام شما را پررنگ‌تر جلوه دهد. سبک خاصی برای لباس پوشیدن خود داشته باشید و در عین حال سعی کنید در انتخاب لباس‌های خود تنوع داشته باشید. ضمن این‌که خیلی هم به لباس‌هایی که ترند می‌شوند و زودگذر هستند توجه نکنید. و با خرید شلوار زنانه شیک و متناسب با سلیقه خود و یا خرید کت تک زنانه چندین استایل متفاوت برای خود بسازید و در عین سادگی زیبا و شیک به نظر برسید.

 

نکاتی برای داشتن استایل لاکچری

 

لباس‌های باکیفیت بخرید

این اخلاق را در خود نهادینه کنید که لباس‌های کم اما با کیفیت و مرغوب بخرید. اما تصور نکنید که گران بودن لباس به معنی کیفیت بالای آن است و استایل لاکچری به شما می‌دهد. شما می‌توانید هم به صورت حضوری و هم از طریق اینترنت، برند‌ها و فروشگاه‌های معتبر و با کیفیت را جست‌وجو کنید و خرید‌های خود را انجام دهید.

 

از ترکیب کردن لباس‌ها نترسید

لباس‌های طرح‌دار یا راه راه بهترین گزینه برای این هستند که یک استایل متفاوت داشته باشید. البته ترکیب این لباس‌های طرح‌دار با یکدیگر نیز استایل شیکی را به شما می‌دهد. اگر در ده سال گذشته لباس‌های‌تان از رنگ‌های اصلی پالت رنگ بوده، حالا وقت آن رسیده که در انتخاب رنگ‌ها بی پروا باشید و طرح‌ها با رنگ‌های متفاوت را امتحان کنید. فقط توجه داشته باشید که طرح‌ها و رنگ‌هایی را انتخاب کنید که متناسب با استایل شخصی شما باشند.

 

لباس‌های خود را متناسب با رنگ پوست‌تان انتخاب کنید

آیا تا به حال به این مورد فکر کرده‌اید که چرا برخی از رنگ‌ها به نظر شما عالی به نظر می‌رسند اما بعضی دیگر خیر؟ این به خاطر رنگ پوست شماست. برای این‌که مطمئن شوید هر لباسی که می‌پوشید فوق العاده به‌نظر برسید، کمد لباس‌تان را با رنگ‌هایی که بیشتر به شما می‌آید، پر کنید. اگر روحیه سرد و آرامی دارید، لباس‌های خود را به رنگ‌هایی سفید، سیاه، خاکستری، نقره‌ای و آبی خریداری کنید. اگر روحیه گرمی دارید، لباس‌هایی با سایه‌های قهوه‌ای، زرد، طلایی، زیتونی و قرمز انتخاب مناسب‌تری هستند.

 

متناسب با موقعیت لباس بپوشید

افراد خوش لباس برای هر موقعیت لباس مناسبی را در نظر می‌گیرند. این‌که بخواهیم برای پیاده‌روی کفش پاشنه‌دار یا شلوار جین جذب بپوشیم، اصلا انتخاب درستی نیست. سعی کنید برای هر موقعیت لباس مناسب آن مکان را بپوشید و همیشه ساده و مرتب باشید.

 

همیشه یک شومیز سفید رنگ در کمد لباس‌تان داشته باشید

یک شومیز مناسب با رنگ سفید، استایل‌های متنوعی به شما می‌دهد. فرقی نمی‌کند که با شلوار مشکی یا شلوار جین گشاد یا کت و شلوار زنانه ، شومیز سفید می‌تواند کامل‌کننده اوت فیت شما باشد. پس کاربردی بودن آن را در استایل خود فراموش نکنید.

 

ترکیب رنگ‌ها را در استایل بشناسید

این‌که رنگ‌ها را به‌خوبی بشناسید و بدانید هر رنگ با چه ترکیبی زیباتر دیده می‌شود نکته‌ای است که نقش مهمی در داشتن استایل لاکچری دارد. ممکن است همه لباس‌هایی که در تیپ خود به‌کار برده‌اید خوش رنگ و زیبا باشند، اما هیچ‌کدام با هم تناسب نداشته باشند. پس تناسب رنگ‌ها در استایل شما اهمیت بالایی دارد و استایل شما گران‌تر به نظر می‌رسد.

 

چگونه استایل لاکچری داشته باشیم

 

سایز مناسب خود را بپوشید

لباس‌های تنگ و چسبان یا لباس‌هایی که خیلی بلند و گشاد هستند، شما را شلخته و نامرتب نشان می‌دهند. پس یکی از مهم‌ترین نکات برای داشتن استایل لاکچری، انتخاب لباس با سایز مناسب است.

 

دنباله رو ترند‌ها نباشید

موردی دیگر که باید مورد توجه قرار دهید این است که دنباله رو ترند‌ها نباشید و بیشتر آیتم‌هایی در استایل‌تان انتخاب کنید که کلاسیک و مینیمال باشند. پیشنهاد ما خرید شومیز زنانه شیک و یا خرید شلوار‌های راسته کلاسیک جین یا پارچه‌ای که به راحتی با هر استایلی ست می‌شوند، هستند.

 

استایل‌های تک رنگ داشته باشید

یک راه برای این‌که لباس‌های شما متفاوت و شیک به نظر برسند، استفاده از لباس‌های تک رنگ است. رنگ‌های خنثی بهترین انتخاب برای شما خواهند بود. لباس‌هایی به رنگ خاکی، طوسی، سفید یا مشکی بپوشید و سعی کنید تا تناژ لباس‌های‌تان از سر تا پا در همین رده باشد.

 

اکسسوری‌های مختلف را فراموش نکنید

اضافه کردن اکسسوری‌ها باید قدم آخر برای تکمیل استایل‌تان باشد. گاهی می‌تواند یک کمربند ساده به اندازه یک گردنبند، خیره‌کننده باشد. اکسسوری‌ها این قدرت را دارند که استایل شما را از خوب به عالی تغییر دهند. بنابراین، مهم است برای انتخاب اکسسوری‌های شیک وقت بگذارید و خریداری کنید. موارد ضروری برای داشتن استایل شیک شامل کفش‌های شیک، کیف، کلاه، عینک آفتابی و جواهرات هستند. از موارد دیگر در اکسسوری‌ها، زیبا کردن استایل با یک دستمال گردن است. قبل از بیرون رفتن پوشیدن یک روسری یا دستمال گردن زیبا می‌تواند استایل شیکی به شما بدهد.

با رعایت موارد بالا در کنار استایل شخصی خود می‌توانید اوت فیت‌های متفاوت و در عین حال گران قیمت و لاکچری داشته باشید.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

    X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

    Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024