شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!



اخبار،اخبار جدید،اخبار روز
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند.

به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از پیروزی 6 بر یک تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا گفت: قبل از هر چیز به مردم و بازیکنانم تبریک می‌‌گویم. ما به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، دست پیدا کردیم.

 

او با انتقاد از کف‌پوش سالن بانکوک آرنا عنوان کرد: ما و ویتنام تنها تیم‌هایی بودیم که در این زمین بازی نکردیم و دیروز بعد از پیگیری زیاد، موفق شدیم یک جلسه تمرین اینجا داشته باشیم؛ توپ و کفش بازیکن روی این زمین‌گیر می‌کند و نیمه اول طول کشید تا بازیکنان ما با این شرایط عادت کنند. این کف‌پوش با کف‌پوش استادیوم ایندور خیلی متفاوت است.

 

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما در نیمه اول با توحه به شرایط هدفمان کنترل بازی بود و در نیمه دوم از بازیکنان خواستم که کار را تمام کنند و خوشحالم که بهترین نحو ممکن ماموریت‌شان را انجام دادند.

 

شمسایی در پاسخ به این سوال که کدام یک از تیم‌ها کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند، اظهار کرد: من برخلاف برخی از دوستان معتقدم که حذف ژاپن شگفتی مسابقات نیست؛ چیزی که من را تحت تاثیر قرار داد، رشد خیلی خوب همه تیم‌ها به ویژه افغانستان و تاجیکستان بود.

 

او تاکید کرد: من به‌عنوان بازیکن و مربی در آسیا کار کرده‌ام و می‌بینم هر سال تیم‌ها پیشرفت خوبی از خودشان نشان می‌دهند و سطح تیم‌ها دارد به هم نزدیک می‌شود.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------