ضارب ۳ دختر دانش‌آموز دستگیر شد ؛ او هم یک نوجوان است



  حوادث روز,اخبار حوادث,خبرهای حوادث
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل از دستگیری و اعزام به کانون اصلاح و تربیت فردی خبر داد که ۳ دختر دانش‌آموز را مصدوم کرده بود.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد طالبی چاری دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آمل گفت: در پی وقوع حادثه تصادف که منجر به مصدوم شدن ۳ دختر دانش‌آموز شد، بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه، راننده از صحنه متواری شده بود که با دستور دادستانی به مرجع انتظامی، متهم تحت تعقیب قرار گرفت و در کمتر از چند ساعت خودرو توقیف و دستور دستگیری مرتکب صادر شد.

 

طالبی با اشاره به معرفی ۳ مصدوم این حادثه به پزشکی قانونی افزود: راننده خودرو نیز دستگیر و با تشکیل پرونده در یکی از شعب دادیاری دادسرای شهرستان تحقیقات از وی آغاز شد.

 

دادستان آمل تاکید کرد: ۳ دانش‌آموز دختر آسیب‌دیده در این حادثه بلافاصله به بیمارستان منتقل و پس از طی مراحل درمانی از بیمارستان مرخص شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: برای ضارب پرونده با اتهاماتی از جمله ایراد صدمه بدنی غیرعمدی، اخلال در نظم از طریق رانندگی نامتعارف در اماکن عمومی، فرار از صحنه تصادف و رانندگی بدون گواهینامه رسمی، قرار وثیقه صادر و به لحاظ عجز از ایداع وثیقه به کانون اصلاح و تربیت ساری اعزام شد.

 

طالبی یادآور شد: خودرو توقیف شده جهت عبرت‌آموزی در یکی از میادین اصلی شهرستان آمل در معرض دید عموم قرار گرفت.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------