عجیب‌ترین هتل های تفلیس



عجیب‌ترین هتل های تفلیس

 

ما لیستی از هتل‌های جالب، غیرمعمول و منحصر‌به‌فرد در شهر تفلیس، گرجستان در این مقاله جمع‌آوری کرده‌‌ایم. اگر به تفلیس زیبا سفر می‌کنید و قصد رزرو یکی از هتل های تفلیس را دارید، این مقاله را بخوانید و درباره آن با دوستان و هم‌سفران خود صحبت کنید. اجاره محل مناسبی برای اقامت یکی از موارد ضروری سفر است که در سفرهای خارجی اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. این مقاله را کامل و دقیق بخوانید تا اطلاعات به‌روز و دقیقی از هتل‌های شهر تفلیس داشته باشید.

اقامتگاه هنرمندان در تفلیس

استودیوی هنرمندان سابق، Artists Residence در تفلیس، فقط 15 دقیقه پیاده تا قلعه ناریکالا و هشت دقیقه پیاده تا حمام گوگرد قرار دارد. Artists Residence در تفلیس یک تراس با منظره‌ای خیره‌کننده از تفلیس قدیمی را به میهمانان هدیه می‌دهد. این هتل زیبا گالری هنری زیبایی هم دارد. هتل همچنین تورهای هنری استودیویی و کلاس‌های هنری نیز برگزار می‌کند. همه اتاق‌های هتل دکور منحصر‌به‌فردی ارائه می‌دهندکه توسط طراحان معروف گرجی تزئین شده است. یک سالن با شومینه و ناهارخوری در پاسیو خصوصی هتل وجود دارد. اینرتنت بی‌سیم رایگان در سراسر هتل ارائه می‌شود. حمام‌های خصوصی با دوش و وان آبگرم نیز از مزایای اقامت در این هتل هستند. مهمانان می‌توانند صبحانه را در پاسیو مبله یا در خلوت اتاق خود میل کنند. رستورانی با غذاهای ملی و نانوایی در چند قدمی شما دیده می‌شود. اقامتگاه هنرمندان در تفلیس 1.7 کیلومتر تا ایستگاه مترو 300 آراگولی و 17 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی تفلیس فاصله دارد. اگر قصد رزرو یکی از هتل های تفلیس را دارید، این هتل را فراموش نکنید.

 

هتل بوتیک وینوتل

هتل بوتیک وینوتل در تفلیس قرار دارد و بهترین امکانات و خدمات را به میهمانان ارائه می‌دهد. ساختمان این هتل در یک بنای تاریخی قرن نوزدهمی با پنجره‌های شیشه‌ای رنگی، دو تراس و یک سالن استراحت واقع شده است. هتل برنده جوایز جهانی هتل لوکس ۲۰۱۷ در دو بخش «بهترین هتل لوکس کوچک اروپای شرقی» و «بهترین هتل بوتیک در گرجستان» است. مهمانان می‌توانند از انواع نوشیدنی‌ها و معجون‌ها در این هتل لذت ببرند. اتاق‌های هتل به سبک کلاسیک تزیین شده‌اند و سیستم کنترل آب‌و‌هوا، تلویزیون کابلی، قسمت نشیمن و سشوار برخی از امکانات و خدمات آن‌ها هستند. هنگام بررسی هتل های تفلیس، بررسی این هتل را به‌هیچ‌وجه از دست ندهید.

 

برخی از اتاق‌های هتل بالکن دارند. مهمانان می‌توانند در رستوران هتل غذا بخورند. سایر امکانات این هتل نیز عبارت‌اند از: دربان و خدمات بلیط، انبار چمدان، پذیرش 24‌ساعته و امکانات برگزاری انواع همایش و جلسات. این هتل یک کتابخانه با کتاب‌هایی به زبان روسی و انگلیسی را در خود جای داده است. ایستگاه مترو آولاباری هفت دقیقه پیاده و میدان آزادی 15 دقیقه پیاده تا هتل فاصله دارد. فاصله ایستگاه قطار تفلیس تا هتل وینوتل بوتیک سه کیلومتر و فاصله آن تا فرودگاه بین‌المللی تفلیس 15 کیلومتر است.

 

هتل استامبا

 

هتل استامبا

هتل استامبا در خانه انتشارات سابق تفلیس واقع شده است که به‌عنوان تلفیقی بی‌عیب‌و‌نقص از مدرن و قدیمی تحسین شده است. این هتل زیبا بازتابی زنده و نفس‌گیر از اهمیت جهانی روبه‌رشد شهر است. هتل با طراحی منحصربه‌فرد و اتاق‌هایی با مساحت سخاوتمندانه، بازدیدکنندگان را به یکباره مجذوب خود می‌کند. مناظر این هتل متفاوت هستند؛ زیرا پنجره‌های بزرگ هر اتاق مشرف به بخش‌های مختلف محوطه هتل است که شامل دهلیز پنج‌طبقه و چندین باغ می‌شود. در طبقه همکف، کافه استامبا وجود دارد. این کافه بازدیدکنندگان را با احساسات و سبک اصلی قرن قبل مسحور می‌کند و یک تجربه عالی از غذا را به آن‌ها ارائه می‌دهد. بسیاری از مکان‌های تاریخی و فرهنگی گرجستان، از‌جمله موزه ملی گرجستان، تئاتر اپرا و باله و پارلمان در چندقدمی این هتل زیبا قرار دارند.

 

اقامتگاه خانه نویسندگان

هتل تاریخی اقامتگاه خانه نویسندگان در منطقه سولولاکی شهر تفلیس و در 400‌متری میدان آزادی واقع شده است. از‌جمله امکانات این هتل می‌توان به رستورانی با باغی منحصربه‌فرد اشاره کرد که میهمانان از ترکیبی از غذاهای گرجی و اروپایی در آن لذت می‌برند. اتاق‌های این ساختمان منظره‌ای به یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های ماچابلی دارند. اینترنت بی‌سیم رایگان در سراسر ملک ارائه می‌شود. هتل 1.1 کیلومتر تا تئاتر روستاولی و 1.3 کیلومتر تا تئاتر اپرا و باله تفلیس فاصله دارد. همه اتاق‌های هتل قسمت نشیمن و حمام اختصاصی با سشوار به میهمانان ارائه می‌دهند. تهویه‌مطبوع و کمد از دیگر امکانات و خدمات خوب همه واحدهای اقامتگاه خانه نویسندگان هستند. صبحانه کانتیننتال هر روز صبح در هتل موجود است. از نقاط دیدنی محبوب نزدیک این اقامتگاه باغ‌وحش تفلیس، باغ گیاه‌شناسی تفلیس و کلیسای جامع سنت جورج هستند. فرودگاه بین‌المللی تفلیس 14 کیلومتر تا هتل فاصله دارد.

 

خانه خانوادگی تفلیس

 

خانه خانوادگی تفلیس

Tiflis Family House در مرکز شهر تفلیس و در فاصله کوتاهی از میدان آزادی و تئاتر روستاولی قرار دارد. اینترنت بی‌سیم رایگان، تهویه‌مطبوع و امکانات خانگی مانند مایکروویو و کتری در اتاق‌های این هتل زیبا ارائه می‌شود. بالکن این اقامتگاه، چشم‌انداز زیبایی به شهر دارد. این آپارتمان دو اتاق‌خواب، یک حمام، ملحفه، حوله، تلویزیون صفحه‌تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، ناهار‌خوری، آشپزخانه کاملا مجهز و تراس با چشم‌انداز کوه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------

      X  آموزش و مشاوره,آموزش علمی و کنکور

      Makan Inc.| All Rights Reserved - © 2013 - 2024